Ruta 19: Font de'n Gurri-Puig de la Creu- Can Cadafalch- Fonts Altes- circular, 12km, 400 de desnivell- MARXA NÒRDICA

Aquesta bonica ruta de 12 km l'hem fet amb la tècnica de la marxa nòrdica o nordic walking, que consisteix en caminar amb 2 bastons dissenyats especialment per aquesta tècnica simulant l'esquí de fons.

La ruta comença a l'escola el Casal i vas per un camí que hi ha just al costat de l'escola fins a  Can Padrós ( on pots veure les boniu¡ques cabretes). Un cop allà, gires a mà esquerra per un sender que puja cap a la font de'n Gurri i cap al Puig de la Creu. en aquest recorregut fas uns 300 metres de desnivell. A dalt pots gaudir una estona de les magnífiques vistes del Vallès i del Barcelonès,  i tot seguit agafes una pista ja més planera cap a Can Cadafalch. De tornada passes per la famosa Alzina Balladora, antic lloc de trobada desl castellarencs i castellerenques  per ballar-hi a sota. Finalment agafes al camí de les fonts Altes que ja és de baixada fins arribar de nou al punt d'inici,

Podeu veure i seguir la ruta al meu Wikiloc que és Helena1975.

Link : https://ca.wikiloc.com/rutes-marxa-nordica/castellar-del-valles-el-casal-font-den-gurri-puig-de-la-creu-can-cadafalch-fonts-altes-el-casal-70596211

Masia Can Padró i les seves happy cabres.